نشدم نوکر خوبی به درت حق داری

آمار مطالب

کل مطالب : 11
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 20
باردید دیروز : 30
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 50
بازدید سال : 135
بازدید کلی : 2116

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان من انقلابی ام و آدرس aseman987.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : یوسفی
تاریخ : چهار شنبه 11 آذر 1394
نظرات
وبلاگ من انقلابیم نوشت:

سعیده یوسفی:
نشدم نوکر خوبی به درت حق داری
اربعین داغ حرم را به دلم بگذاری
حسین جانم ای غریب کربلا وای بزرگترین مظهر عشق خواهر و برادری اربعین است آقا طبق معمول از قافله عاشقان جاماندم از همه دوست و رفیقان عقب افتادم خوب میدانم که چرا درماندم حق داری حسین جانم اخرمن بدجور دلت را شکسته ام ...
میدانم اما هنوز هم من با همان شرمندگی و درماندگی صدایت میکنم حسین جان خودم خوب میدانم که رهایم نکرده ای در مهربانی و بخشندگی ات تردید ندارم اما اگر درمانده ام و عقب از قافله عشاقت مشکل از این دل است که همش حالی به حالی میشود
مشکل ازبی معرفتی من است منی که تنها وقتی صدایت زدم که درماندم در این دنیا وقتی به یادت افتادم که خودافتاده بودم ازسختی ...
اما آقا جون تویی که همیشه هوامو داشتی و رهایم نکردی میشه بازم منو ببخشی و دستمو بگیری میشه بازهم اربعینت را که جاماندم ولی حسین جان میشود نظری به حالم کنی که آدم بشوم ...
جان مهدی این دفعه قول میدم که همان آدم عاشق بشوم نه نه قول که نه من اگر خوب بودم که صدبار توبه نمی کردم ازاین شرمندگی ....توخودت دستم را بگیرحسین جانم تو خودت هوای این دل بی قرار و بهانه گیر راداشته باش حرف حرف تو باشد اقا جان اما نگذار که به رفیقانم که امده اند حرمت حسادت بکنم



تعداد بازدید از این مطلب: 1412
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود